Sunnuntaina oli upea aurinkoinen ilma ja lähdimme päiväretkelle mökille.

"Jihuu,ihanaa painaltaa vapaana."

"Nyt muuten painitaan ja kunnolla"!

"Et kai ole vielä mihinkään lähdössä,ei tää leikki vielä loppunut?!"

"No,okei pussataan sitten välillä"!

"Apua,voisko joku auttaa?!Mun kimpussa on göötti hiiwiö ja sillä on TERÄVÄT HAMPAAT!"

"Minulla vai?Ikinä en pure,tee kepposia tai kiusaa isoveikkaa.Minä nyt vain olen tälläinen suloinen,pieni prinsessa."

"No täytyyhän mun tietty joskus vähän pistää vauhtia tuohon vanhukseen."Eikö se liikunta tee vaan hyvää,pysyy isoveikka kunnossa kun juoksee mua karkuun."

"No,oon mä kyllä vähän pienempi kuin toi isoveikka,mut ei se menoa haittaa,kattokaas mulla on tosi pippurinen luonne.Musta ihan tuntuu,että joskus toi isoveikka suorastaan pelkää mua."

Hilmaa ja Sonya on nyt mahdollisuuksien mukaan viety eriaikaan lenkille,kun Hilmalla vaihtuu hampaat ja sillä on ihan järjetön puremisen tarve.Se ei joskus lenkilläkään muuta tekisi kun roikkuisi Sonyn niskassa tai on kokoajan puremassa sen jalkoja.Sony on ihan kauhuissaan eikä kunnolla komenna,ainakaan niin uskottavasti että Hilma uskoisi.Niinpä aina iltaisin toinen meistä vie Sonyn ja toinen Hilman lenkille.Säästyy kaikkien hermotItkuNo eiköhän tää ole ohimenevä vaihe ja hampaiden vaihduttua taas sitten asia helpottuu.(toivotaan ainakin)Hilman kanssa nyt ahkerasti myös harjoitellaan nätisti remmissä kulkemista,seuraamista,istumista,vapaana oloa ja luoksetuloa.

"No,täytyy myöntää,että oon mä kyllä HIUKKA villi,mutta osaan minä sitten rauhoittua myös.Ei mulla kattokaas ole ikää kun 16 viikkoa,kyllä lasten pitää saada riehua.Isoveikan vieressä on ihana nauttia kevättalven lämpöisestä auringosta."

On se kyllä kivaa kun varmaan kolmen viikon kuluttua aletaan taas käydä joka viikonloppu mökillä.Saa tää pikku touhutäti Hilma sitten perjantaista sunnuntaihin vapaana painaltaa mökillä.Tuota virtaa kun on vaikka muille jakaaSilmäniskuKäytiin sunnuntaina myös jäällä kävelemässä.Sony ja Hilma nauttivat retkipäivästä.

Kotimatkalla autossa uni maistui.

Olen tämän viikon ollut talvilomalla.Mukavaa kun on enemmän saanut olla koirien kanssa.Tänään oltiin Umalla kylässä,siitä enemmän juttua ja kuvia kun ehdin siirtää kuvat koneelle.Huomenna Hilma aloittaa pentujen leikkitunti kurssin Koirakeitaalla.Sitä on yhteensä 4 kertaa aina perjantai iltaisin.Lauantaina Sonylla on hieronta koirakylpylässä ja jos sunnuntaille ei tule muuta niin ajateltiin Hilma viedä göötti tapaamiseen Kilon koirapuistoon.Hilma rakastaa leikkimistä toisten koirien kanssa ylikaiken.Se ei kyllä osaa aristaa ketään eikä mitään.Oli sitten kyseessä tanskandoggi tai kääpiöpinseri niin kaikki tervehditään samalla riemulla.Olen yrittänyt tähän asti pitää vain tuttujen ja turvallisten koirien kanssa Hilmaa ettei tulisi ikäviä kokemuksia.Neiti kun tosiaan menee niin itsevarmasti kaikkien kanssa tekemään tuttavuutta!